نوت ثابت
دنیای شعر و هنر پارسی
تا شقایق هست زندگی باید کرد...

WELCOME TO PCP

Persian Centeral Poem blog

سلام به همه ی شما عرفان دوستان

به دنیای شعر پارسی خوش آمدید

 

این وبلاگ به هیچ گروه ، حزب و مؤسسه ای وابسته نمی باشد و  کاملا

مستقل عمل می نماید و تنها برای در اختیار  قرار دادن اشعار  شاعران

و نویسندگان برای علاقه مندان بنا شده است .هرگونه نسخه برداری از مطالب

این وبلاگ برای  انتشار تنها با ذکر نام منبع مجاز است. ممکن است آثار ارائه شده

در این وبلاگ از نظر نگارشی  با نسخه ی اصل تفاوت داشته باشد ، برای دسترسی

 به نسخ اصلی همراه با  نگارش و دستور صحیح  کتب آن آثار را تهیه فرمایید .

 وبلاگ تضمینی برای صحیح بودن نگارش آثار ندارد ،در زمان تاسیس این وبلاگ

قانونی بر ضد و یا به نفع  آن تصویب نشده است

 

فردوسیمولویحافظسعدیعطارشاه نعمت الله ولی

سیف فرغانیوحشیعبید زاکانیعبدالواسع جبلیهلالی جغتایی

عراقیصائب تبریزیباباطاهر عریانفخرالدین اسعد گرگانی

   شهریار   ملک‌الشعرای بهاررهی معیری
 
پروین اعتصامی
 
 خوشحال می شویم با پیشنهادهای خود ما را یاری کنید

  http://icons.iconarchive.com/icons/danleech/simple/48/tumblr-icon.png    http://icons.iconarchive.com/icons/danleech/simple/48/google-icon.png    http://icons.iconarchive.com/icons/position-relative/social-2/48/posterous-icon.png




این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

تورك اوغلو
ساعت15:55---18 فروردين 1391
عكس شهريار و پروين و نظامي رو حذف كن چون اونا پارررررررررررررررررس نيستن !

Farshid
ساعت22:18---17 فروردين 1391
سلام
وبلاگ عالیی داری
اگه وقت کردی به وبلاگ من هم سری بزن و اگه خواستی تبادل لینک کنیم .


پناه دل
ساعت11:12---6 اسفند 1390
بسم رب المهدی
در پناه دل با اشعار مهدوی به روزیم
سالها منتظر سیصد واندی مرد است
انقدر مرد نبودیم که یارش باشیم


مدیریت
ساعت23:50---19 بهمن 1390
با سلام دوست عزیز
اگر مایل یاشید برای شما تالار شعر را
ایجاد و مدیریت ان را به شما دهیم
لطفا سریعا خبر دهید.
ایمیل میدیر را اد کنید.


مریــم
ساعت0:54---29 آبان 1390

می خواستـم زندگی کنـم راهـم را بستـنـد ... میـخواستـم ستـایـش کنـم گفتـند خـرافـات است ...عـاشـق شـدم گفتـند دروغ است ... گریستـم گفتـند بهـانه است ... خندیـدم گفتـند دیـوانه است ... دنیـا را نگه داریـد میخواهـم پیـاده شـوم ...!

( چند روز دیگه آخرین پست وبلاگو میذارمو برای همیشه میرم ...
میرم با تنهایی هام زندگی کنم ... برام دعـــــا کن ... )



ovies
ساعت19:52---27 آبان 1390
یادمان باشد از امروز جفایی نکنیم، یا که در خویش شکستیم صدایی نکنیم

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند، طلب عشق به هر بی سروپایی نکنیم

مهربانی صفت بارز عشاق خداست، یادمان باشد از این کار ابایی نکنیم.(سلام،ممنون که سر زدی دوباره بیا خوشحال میشم.با تشکر اویس)


مریـم
ساعت12:57---27 آبان 1390

تو را دوست دارم

در این باران

می‌خواستم تو

در انتهای خیابان نشسته باشی

من عبور کنم

سلام کنم

لبخند تو را در باران می‌خواستم

می‌خواهم

تمام لغاتی را که می دانم برای تو

به دریا بریزم

دوباره متولد شوم

دنیا را ببینم

رنگ کاج را ندانم

نامم را فراموش کنم

دوباره در آینه نگاه کنم

ندانم پیراهن دارم

کلمات دیروز را

امروز نگویم

خانه را برای تو آماده کنم

برای تو یک چمدان بخرم

تو معنی سفر را از من بپرسی

لغات تازه را از دریا صید کنم

لغات را شستشو دهم

آنقدر بمیرم

تا زنده شوم…


مجید امیدی
ساعت6:20---27 آبان 1390
دوست عزیز سلام
ممنون که بهم سر زدی
شما هم وبلاگ عالی دارید.
می تونید منو با اسم بزرگترین سایت ادبی لینک کنید.
بدرود


حسن نصیری
ساعت17:16---23 آبان 1390
سلام وبلاگ خوبی داری

afshin
ساعت17:21---21 آبان 1390
سلام
وبلاگ عالیی داری
خوشحالم که عاشق ایران و سرزمین پارس هستی
اگه وقت کردی به وبلاگ من هم سری بزن و اگه خواستی تبادل لینک کنیم .
با تشکر


MASOUD
ساعت14:58---19 آبان 1390
سلام
محمد جان من لینک کردم
خوشحال میشم لینک کنی
خبرم کن
شاد باشی


pisces
ساعت21:12---18 آبان 1390
خوبی بابابزرگ خودم؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 29 آبان 1398برچسب:شعر, توسط محمد |